2012. augusztus 4., szombat

Következő úti cél: Barcelona

Épp hogy hazaértünk, már lassan újra lehet is bepakolni. De előbb még végig szenvedjük mi is ezt a meleget. :) Én nem bánom, bírom, szeretem. Ha nyár, az legyen napsütéses és meleg.

Barcelonába harmadik alkalommal megyünk majd, erről a városról írtam is már nektek itt:
http://krisztiutazasai.blogspot.hu/2011/09/beszamolo-barcelona.html
http://krisztiutazasai.blogspot.hu/2011/09/kepek-barcelona.html


Most már mondhatom azt, hogy a főbb tömegközlekedési útvonalakat ismerem, és a látványosságokhoz is eltalálok. Az állatkertbe pedig idén is el fogok menni. :) Természetesen plázát sem fogok kihagyni, mert régen voltam már Stradivariusban vagy Bershkában, és már szó szerint elvonási tüneteim vannak. :) Ugyanakkor ott van még a Zara is ugye, Spanyolország nagyon sok jó márka hazája. És ne felejtsük el a Kikot és a Sephorát se.
Nem ígérem, hogy lesz képes beszámoló, mert általában ha már másodjára megyünk valahova akkor sem szokott lázba hozni a város, de ki tudja.

Mindenesetre napi történések, aktuális bejegyzések biztosan lesznek majd Barcelonából is. :)

Jártatok már Spanyolországban?

2 megjegyzés:

  1. Imádom Barcelonát!! Egy hónapja jöttem haza, de még az idén visszamegyek. Aki teheti nézze meg!

    VálaszTörlés
  2. Én is most voltam június elején, imádtam:))) Bármikor szívesen visszamennék:)
    (de a cuccaitokra nagyon vigyázzatok:))

    VálaszTörlés